Csak természetesen!
2015. július 24. írta: KK Viki

Csak természetesen!

Bevallom, kicsit megfájdult a szivem. No, nem azért, mert elégedetlen vagyok a szép zölden berendezett lakásommal, ami elég kicsi ahhoz, hogy pár zöld növény már őserdőnek tűnjön. Hanem azért, mert nem olyan, amilyen most megálmodtam, összeszedtem és teljesen ingyen megcsináltam magamnak. Persze csak virtuálisan.

Van egy alkalmazás az Otthonok és Megoldások oldalon, amivel megterveztem, hogy milyen lenne a nappalim. Persze, tele zöld növényekkel, letisztultan, a természetesség jegyében. Nem is kérdés. :-)

Ajánlom, hogy ti is próbáljátok ki, milyen lenne az álomlakásotok! ;-)

Ugyanis az app segítségével kiválaszthattam, hogy milyen legyen az alap szoba, a tapéta, a bútorok, szőnyeg, kiegészítők  és minden csupa jó. Ha most ehhez egy webshop is csatlakozott volna, tuti rendelek pár cuccot, de kapásból egy festőt, ablakost, falbontót, sőt, egy házépítőt is rendeltem volna. És egy egész teherautót még több és több zöld növénynek!

Hogy tetszik a virtuális lakásom? 

funda.jpg

Én így képzelem el az ideális kecót, kevés portalanítási művelet, tiszta formák, világosság, rattan bútorok (itt bepótolom a portalanítást), nagy ablakok, amik mellett jól érvényesül a sok zöldség. Amiket persze megint elfelejtek majd megöntözni. Apropó, öntözés, én léptem, csá! :-)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://enkicsihazam.blog.hu/api/trackback/id/tr147652570

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása