Miért jó a kis lakás?
2015. április 30. írta: KK Viki

Miért jó a kis lakás?

Családi házunk 3 szintes, szintenként 60 nm-es. Gyerekkori emlékem, hogyha fent hagytam valamit a padlástéri szobámban, futhattam a lépcsőn fel-le állandóan. Két éve vettem meg életem első lakását. A lakás mérete lényegtelen volt, de az volt a fontos, hogy legyen hozzá kert. Így a választásom egy 29 nm-es lakásra esett (a kert 40 nm-es). Mivel több évet laktam albérletben, nem volt furcsa a hirtelen váltás, noha a családi házban csak a nappali nagyobb, mint az én egész lakásom.

kis_haz.jpg

A méretet hamar megszoktam, lévén egyedül lakom. Az elmúlt két évben sok olyan pozitív indokot összegyűjtöttem arra nézve, hogy miért jó a kis lakás. Ezeket gyűjtöttem össze Nektek:

- Mindig mindent gyorsan megtalálok.

- Már egy kis rumli is hatalmas felfordulás, így mindig rend van a lakásban.

- A macskám nem tud úgy elbújni, hogy ne tudjam, hol van éppen.

- A reggeli kávéig 3 métert kell csak megtennem.

- Nem folytatok gyűjtögető életmódot. Ami nem kell, kidobom.

- A évi kétszeri nagytakarítás mindössze 3 órámat veszi el.

- Egy konnektorból az egész lakást felporszívózom (beleértve a konyhát, fürdőt is).

- A lakás bármely pontjából nézhetek tévét.

- Nem kell felhangosítanom a rádiót, ha épp főzök.

 

Nyilván egy kis lakásnak vannak hátrányai is, de ebből most csak egy jut eszembe:

A reggel készített sült szalonna illata még este is a lakásban terjeng. :-)

 

Meggyőztelek titeket, hogy miért nem kell szellős kéró? :-)

 

-

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://enkicsihazam.blog.hu/api/trackback/id/tr757615484

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása